lördag 10 mars 2012

Svartfot anmäler sig

Jag har arbetsförbud....
*sucka lite rastlöst*

-Jag förstår inte vad det är med dig. Du får plötsliga anfall av otålighet och så tänker du ut ngt som bara måste göras....och så vill du köra på i den farten tills du tar slut. Du behöver vila!!

Jag har bara så trååååkigt.....och så är jag godissugen.....

Just idag vill jag städa trädgården, riva det gamla fula staketet, måla taket i vardagsrummet. Kanske städa hos kaninerna.....och det vore ju ett lysande sätt att ge astman en extra knuff.

Jag får nöja mig med att titta på när Göran arbetar.

Idag installerar han torktumlaren. Han mäter och kollar på nätet och är noga.....det är ju det här med faserna som jag inte riktigt förstår men som är viktigt...han kryddar berättandet med saker på nätet om proppskåp som smällt och tumlare som pajat.....

-Ska vi ta hit ngn då?
-Nejdå, jag kan sånt här.


Tror han retas lite med mig :)



-Åååååh jag är så rastlös.....
-No shit! Hör jag från min retsticka :)

Inga kommentarer: