fredag 1 maj 2009

Så händer det, precis när man trodde att huset var för litet så visade det sig åter vara precis lagom stort....

Efter samtal på dagis om pojkarnas relation beslutades att det behövdes lite självständighet för de respektive....så vad skulle vi göra?
Bygga ut veranda....bygga in balkongen.....flytta?

Flytta! men bara på matsalen *smile*

Sjukskriven och med jättejobbig astma och dylikt satt jag en hel dag och bara flyttade imaginära pappersmöbler på ett uppritat hus....och tror ni inte *pling* sa det

och så svalde vardagsrummet plötsligt upp hela matsalen och gav plats för ett Edvinrum.

.....och min pappa som sa att jag borde ägna mer tid åt den verkliga världen än åt "The Sims"...jag antar att compactliving intelligensen hos mig måste komma någonstans ifrån.

Återkommer med lite fler bilder vartefter det blir klart där nere, Jonas är i full gång och snickrar vägg....själv har jag lagt "the final touch" på delfinen......en diamantsten i ögat :) *pling*

Inga kommentarer: