tisdag 28 april 2009

Jag har äntligen sovit i natt *wow*
Cocillana ska bli min nya vän tror jag. Trodde nästan inte det var sant när jag fått sova en hel natt, fast det var som att allt hostbehov bara stannat kvar nere i lungorna någonstans för så mycket som jag hostade när jag vaknade....usch jag ska utelämna alla detaljer. Ont har jag i alla fall, som jag fått megastryk i magmusklerna och kring lungspetsarna och så har jag bitit sönder tungspetsen.

Men jag har sovit....
I morgon väntar jobbet igen.
Hoppas att jag ska ha lite mer röst att prata med då, kommer tydligen att behöva det förstod jag på mail från mitt jobb.

Nu ska jag få iväg barn till dagis och skola och sedan ska jag vila allt jag orkar, spela Zeus, vika kläder kanske och se en film....det låter som en ljuvlig dag om man bara kan räkna bort hur sjuk jag är.

Inga kommentarer: