måndag 4 maj 2009

Jag tror jag aldrig varit så trött i hela mitt liv.
Den här helgen har försvunnit medan jag sov.

När läkaren sjukskrev mig några dagar fast jag fått penicillin och allting tyckte jag det var ganska överdrivet och dumt, oroade mig mest att det skulle bli problem med jobbet.
Nu har jag duktigt tagit tonet av astma mediciner och det andra också ändå är kroppen så trött...jag vill bara sova och sova och sova.

Jonas städade fint igår nästan överallt och det är nog tur för det finns inte mycket jag skulle kunna ta mig för idag ens om jag hade orkat.
Men jag orkar inte, känns konstigt i huvudet och kroppen, känner mig helt borta och slut.

Ont i bröstet och tom i huvudet.
Idag och i morgon ska jag sova, sen ska jag bli som vanligt igen.
Känns overkligt att vara så här, jag är ju pigg jämt....jag orkar ju allt.

Inga kommentarer: