tisdag 15 september 2009

Jag är lite kär i Tom Tits.
Känns som man måste hoppa tvättvikning och kalas i helgen och åka dit istället och stanna i två dagar....gömma mig i såpbubblerummet eller något och stanna över natten :)

Vi var där med skolan igår, vilken fin plats. Det hade allt bra från teknikenshus och alla roliga experiment från Fenomen i ett 62 gånger så stort hus som verkligen var estetiskt tilltalande....nice.

Jag är helt såld. Ett smolk i bägaren var att månadens stora härliga migränanfall som jag väntade på i söndags kom igår istället och en sak kan jag lova om Tom Tits, det är aldrig tyst där :)
Fick nästan panik innan jag var hemma och fick ta min medicin och bara dö lite.

Men nu är jag lite piggare och rätt sugen på att fara. Lånade ut katalogen med experiment de hade, till Jonas igår och fortfarande.... eller igen :) när jag vaknade låg han och läse i den :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh Tom Tits är kul dit måste ni ju åka med barnen någon gång. Mina barn har haft jättekul där. Kram Christina

P.s dax för promenad snart