onsdag 1 juli 2009

When life backfires on you....kanske inte så smart lösning när allt kommer omkring....

-Mammaaaaaaaa, när ska vi sätta på flaggan, jag fick av Linus, på min cykel?
-Jag vet inte om det finns en skruv till den....
-Meeeeeeeen mamma, nääääääääääääär ska vi sätta flaggan på min cykel?
-Men Edvin, jag VET verkligen inte om jag KAN sätta fast den, vi fick bara flaggan, inga skruvar!!
-Mamma!
-Ja Edvin?!
-NÄR!??? Ska vi sätta flaggan på min cykel?
-Du Edvin, vi låter pappa göra det när han kommer hem!!! Han vet säkert någon bra skruv man kan ta, vi ska äta nu.

-*-
-Mamma! BADA!!
-Jo men Vilgot, vi kommer ju just från stranden, vi ska inte bada nu. Vi har badat i 2,5 timma mamma är trött nu.
-Bada badkar!!!
-Jo jag vet vännen, men du det är snart dags att laga mat och jag har lite jag måste fixa innan.
-BAAAAAAAAADAAAAAAA!
-Snälla Vilgot, inte nu.
-Jag vill bada!!!
-Du Vilgot, JAG VET! du kan få bada när pappa kommer hem, då är det enklare för då är vi två!!
-*-
Så kommer maken äntligen hem,
mamman har längtat med varenda fiber i sin kropp efter att bara få krypa ihop i hans famn och slappna av för fem sekunder.

Ska precis slänga sig på sängen med armarna om varandra....

-PAPPA!!!!!!
-Du ska hjälpa mig med flaggan till min cykel.

-PAPPA, BADA!!!!

Inga kommentarer: