onsdag 6 februari 2008

Kräksjukan....

Tredje gången gillt för Edvin, stackars lilla gubben. Jag trodde i min enfald att kräksjuka var någonting man fick då och då...som nu och sedan om 3 år igen.

Vi var redan hemma med sjuka barn när det kom över oss så var vi fick det ifrån förstår vi inte, men det går tydligen nere på skolan och dagis också. Det här är det värsta jag vet, jag mår så himla illa och är så yr och trött och grinig.

Jag bara hoppas att vi alla är friska till på måndag! Ringarna kom idag och det är kalas dags :)

1 kommentar:

Ossa sa...

Nu får ni snart sluta att vara sjuka, fast det är många nu som är hemma och kräks. Det är tydligen trendigt. Jag vägrar att följa den trenden just nu.

Ge Edvin en extra kram från morfar och en kram till Alma, Vilgot och Elvira också och Jonas och Marie. För då blir alla glada och vill inte kräkas mer. På måndag vill absolut ingen kräkas, för det vore nog ingen bra grej.

Puss från
Fadren