måndag 8 april 2013

Dissekera...kan vara det nya favoritordet??

-Vad har ni gjort mer i skolan idag då....mer än att prata om påsken?

-Jag fick berätta om när jag fyllde år...om min goda tårta och om vilka paket jag fick...

-Vilket paket berättade du om då?

-Om min moshi-monster-nalle...och att jag hade fått moshi-monster-gubbar.....fast det var ingen som visste om dom....
*viskar lurigt* 
så det är baaara min heeeemlighet...

-Så kompisarna hade inte hört om moshi monster.....berättade du att du hade fått en super-apa-moshi-monster tårta också då..? :D

-Nej! Jag vill ju inte skrämma dom......


.......jag kan ju inte berätta att vi dissekerade en super-apa på min födelsedag..... 

*ler glatt och bara aningens finurligt*
Lyckligt ovetande, odissekerad super-apa-tårta

Inga kommentarer: