torsdag 16 februari 2012

Efter regn kommer solsken

En gång gjorde jag en wow mage som hette Rain.....jag kämpade rätt hårt men lyckades ordna en egen guild till henne.

Lurade länge på namn till guilden, men valde sen "Cumulus".....
för efter regn kommer solsken....
...och vackert-väder-moln :)


Oj så skoj!!
Jag har varit lyckligt road i 2 år.....

Så idag......berättade för min nya guild att jag funderade på att flytta figuren till den nya servern med guild och allt och undrade hur dyrt det var.....Berättade mycket nöjd om min lilla ordvits.....

- her name is Rain and the guild is named Cumulus....

-Dude!!! Thats offensive? Who chooses to call their guild anything with "cum"...
....no matter how clever....
Thats like 3 letters away fr.o.m. Cumalot...

Så okej.....kanske inte flyttar guilden då...

Inga kommentarer: