måndag 14 januari 2013

Marie Flippar!!!

Får man flippa ur ? 
 Telefonen ringer

"hemligt nummer"
Jag har viktiga samtal på ingång ....
men inte då

"Hej jag heter "-" och ringer från Folksam, jag skulle vilja skicka dig..."

och då händer det....
jag finner mig O.o

"Då skulle JAG vilja skicka DIG två SYNPUNKTER! 

För det första, det är hur dåligt som helst att du ringer upp mig från skyddat nummer
För det andra är jag inte ett dugg intresserad av din reklam och nu kommer jag lägga på luren, tack!"

Försöker sedan koncentrera mig på att pussla med Alma men det går inte
Ett stort försäkringsbolag!!
Hur kan dom??
Hade de ringt min farmor från hemligt nummer hade hon väl fått en hjärtinfarkt.

Till folksam på deras hemsida:

Tack för att ni lät er fantastiska telefonförsäljare ringa upp mig idag från HEMLIGT NUMMER, 
det gjorde det så mycket lättare för mig att INTE välja er i framtiden.
SKÄMS!!!!!!!!! Jag hoppas det finns en lag mot det här 
och att någon som har mindre att göra än jag anmäler er!!!! 

Omg jag håller på att bli en gammal tant 
:)

Inga kommentarer: