tisdag 15 november 2011

Med toppluvan på och luggen framför ansiktet....

Sitter i tv-soffan och myser med äldsta dottern....på tvn någon form av tonårsserie på Nickelodeon. Tydligen är jag "vääääärldens bästa" för att vi ser klart den innan mamman vill se andra program.

Jag sitter och lyssnar förstrött på tvn och sneglar lite på dottern som är djupt koncentrerad på programmet....

Svarta tights, svart ballongkjol, ett linne och en svart kofta...på huvudet en toppig luva i grått och under den...ett, tack vare vattenläckan stripigt, men svart hår som hänger fram över ansiktet....

Hur många tjejer har jag inte haft på högstadiet som sett precis likadana ut. Goa och jättefina tjejer med en massor av funderingar bakom sina svarta luggar. Det slår mig hur stor min lilla tjej börjar bli....min stora fina flicka....

Tänker på vilken fin och nära relation vi har, känner en så stor tacksamhet och glädje över mina barn.

Inga kommentarer: