måndag 14 november 2011

Så uppenbart :)


Bilen beslutade sig för att bara inte fungera igår, batteriet drog slut och vi ägnade kvällen, inte åt att byta däck, utan att leta efter laddaren som förvunnit i flytten.

Så idag skulle jag leta i dagsljus i hopp om att hitta den....i huset fanns bara en kartong, det visste jag, alla andra kartonger står i gårdshuset.

Kartongen i huset innehöll badrumssaker, parfymer och sånt...knappast någon laddare där....uteslöt möjligheten och begav mig mot gårdshuset.

Jag kan vara ganska nitisk.....

Efter en och en halv timma 
hade jag gått igenom inte bara gårdhuset utan även garaget...
..samtliga lådor och kartonger, samtliga allting....

Gav upp och gick in för att laga lunch åt de krassliga barnen.....
Lätt svettig och slut...gympass liksom :) 
Mest bara för att, öppnade jag kartongen vid badrummet och kikade....

Gissa....
Bilen laddas nu....

:)

Inga kommentarer: