söndag 30 oktober 2011

Värmeloggs är verkligen bra, men så svåra att få eld på. 
Är uppe tidigt idag, säkert ännu tidigare än jag tror eftersom klockorna ska ställas tillbaka. Jag tänkte dra nytta av den lilla mjölkpigan i mig och få lite gjort nu på morgonen. 

Håller på att gå igenom kartonger från ateljén.....eller nej jag bloggar men hade tänkt gå igenom kartonger :)

Ska försöka bli helt klar där ute, det är bara två säckar med urvuxna kläder kvar nu som ska gås igenom. Det ska bli ett lekrum där ute till barnen, med de lite större leksakerna som kan behöva utrymme, tågbanan, flexitrax och sånt. 
Barnen är jätteförväntansfulla. 
Det lite mindre rummet väntar på Görans möbler och på att bli arbetsrum och bibliotek.
Minsta rummet ska bli mitt pyssellager....eller Almas pyssellager om man får tro henne :) 

Nehe...tänk om man skulle ta och sätta fart då :) 

Inga kommentarer: