torsdag 18 augusti 2011

Jag har fått jobb :)

Jag svängde in bilen på skolans parkering och direkt jag såg skogen så tänkte jag *wow*

En jättefin förskola var det....supermysig.
Känner att jag verkligen ser fram emot jobbet. Man bara vet ibland att någonting blir bra och det här var en sådan gång.

Förskolechefen verkade tänka samma om mig för hon berättade direkt att jag skulle få tjänsten.

Fick träffa en kollega som verkade supermysig och snäll....dessutom kom hon från Skärblacka och där har jag juh jobbat så det kändes lite extra kul på ngt helt orelaterat sätt :)

Den 5 september startar jag min lilla bil och kör mot Ålberga....men den här gången svänger jag höger, istället för vänster ned mot badplatsen som så många gånger innan med barnen.

För jag har fått jobb då och det känns himla spännande och roligt på alla sätt :)

Inga kommentarer: