måndag 21 september 2009

Jag hör att folk ganska ofta delar upp hushållssysslorna mellan sig;
-du sköter inne, jag sköter ute.

-du tar bilen, jag tar dammsugningen.

Hos oss har det mer varit så att vi jobbar nästan ovanpå varandra hela tiden
, no pun intended. Vi gör allting tillsammans och vem som gör vad varierar mycket, mest är jag motorn, på gott och ont, och så deltar hela familjen, på gott och ont :) i projektet.


Med ett väl inarbetat undantag!

Hemma hos oss är det ALLTID!
Jag
som dödar/flyttar alla spindlar
och

Hemma hos oss är det ALLTID!!
Jonas
som räddar/begraver alla katternas jaktbyten.

Utom idag.......euuuuh, blärk, usch!
Jag tror inte ens Dr Brennan hade lyckats definiera det jag hittade under bordet :(

Jonas.....rädda mig! :) VAB borde bara gemensam, i alla fall för folk som har katter :)

Inga kommentarer: