lördag 26 september 2009

Edvin städade sitt rum den här veckan så himla extra noga. "Nu kan du bara dammsuga" sa han. Jag hade fullt upp och det hela föll i glömska.....kanske för att jag inte direkt kopplade varför han städat så väldigt extra noga och snabbt.... :)
Men så igår vaknade hjärnan och jag städade upp de senaste dagarnas kaos, gjorde om lite plats för nya saker och dammsög när Edvin somnat igår kväll.

Åååååh det är så fint, vad fint mina nallar sitter. Han var så lycklig och det kändes plötsligt logiskt att inte ha kommit i säng förrän 2 på natten.


Idag fyller Edvin år!
Eller egentligen fyller han år på måndag när jag ska på någon ART föreläsning på mitt jobb tills typ mitt i natten, han grät. "Jag vill inte fylla år på dagis!", sånt är aldrig lätt när ens erfarenhet av dagis i livet varit så himla hemsk.

Nu ska han istället fylla år hela helgen har mamman tänkt ut, inte samma sak men roligt nog om man fyller "give me five!"

Inga kommentarer: