fredag 12 juni 2009

Livet flyter vidare, från en sak in i en annan.

Efter en tämligen gråtig avslutning då jag kramade mina nior hejdå åkte jag tillbaka till skolan för smörgåstårta och avtackning på jobbet, precis då när jag sitter där och pratar med de runt omkring om hösten och att det nog löser sig så ser jag att jag fått ett meddelande till mobilen från Nävekvarns skolas telefonnummer.

Ringer upp...och jag har fått jobbet.

Känner mig otroligt lycklig!

Känns som jag vill åka dit på en gång, ska jag verkligen inte dit förrän i augusti?

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! Va kul!

Förresten, var ligger Nävekvarn?
KRAM, Karin

Marie sa...

Ganska långt bort egentligen, förbi djurparke, kvarsebo och lika långt till utmed vattnet, i höjd med nyköping typ. Det är så otroligt fint där och skolan kändes nästan för perfekt :) ska bli så roligt att få jobba där.