måndag 11 maj 2009

Jag hittade en rolig liten enkät i
Haka på ni också vet jag... :)
1. Blir det någon semester i sommar?
Oj, det vet jag verkligen inte...hemma är man ju men jag tror inte vi åker så långt.
2. Vad heter du i mellannamn om du har ett sådant?
Åse, Marie, Elisabeth (jag verkligen HATAR att heta Åse) :)
3. Vart var du om dagarna som liten när dina föräldrar jobbade?
Hemma själv.
4. Vilket annat språk hade du helst velat kunna prata flytande?
Jag vill kunna tyska, men nu har jag kommit på att Arabiska vore lite coolt.
5. Är du en Spara eller Slösa?
*hehe* slösa tyvärr....
6. Vilket yrke tycker du är det hetaste en person av motsatt kön kan ha?
Jag går verkligen igång på "hjärna" så datakille passar mig bra :)
7. Har du gjort något riktigt roligt den här månaden?
Oj....tragiskt att jag inte kan komma på ngt :) Jag sydde dockkläder...det var roligt. Fast vänta nu...det var ju i april.....hmm vi fick kattungar i helgen :)
8. Hade du kunnat ställa upp i en dokusåpa?
Vill säga nej....men jo det hade jag nog kunnat göra. Typ som första årgången av Big Brother innan husen fylldes av fylleslag och bimbosar :)
9. Vilken TV-serie hade du helst hoppat in och levt ditt liv i?
Lilla Huset på prärien eller House :)
10. För du en vanlig dagbok utöver din blogg?
Njae...om jag är deppad mest. Jag har inte tid...
11. Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med?
Jonas ;)
12. Tycker det det är jobbigt att svara när det är ett dolt nummer som ringer?
Jo...ibland
13. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt eget, vems hade du valt?
Oj....barnens kanske...
14. Vågar du ladda ned filmer/musik nu efter IPRED-lagen trädde i kraft?
Näääh men mest för att det känns fel, så det gjorde jag inte innan heller.
15. Ser du fram emot något just nu?
Ett fast jobb att trivas med!
16. Blundar du när det är hemska scener i t.ex. skräckfilmer?
Jag är mega feg, blunda är bara förnamnet, oftast går jag in på Ruinedendings.com och kollar vad som ska hända annars vågar jag inte titta.
17. Använder du lågenergilampor?
Nej, dom lyser så dåligt.
18. Vart i USA hade du helst rest om du fått välja?
Oj, jag vet inte, USA känns stort och läskigt och lockar mig inte...jag vill mer som till Indien eller Italien :) (vilket ju är precis samma sak *smile*)
19. Vad tycker du är godast att lägga på grillen?
KÖTT KÖTT KÖTT :)
20. Vems självbiografi hade du helst velat läsa om du får välja vilken person som helst?
Farmors eller min egen....vill ju gärna skriva en bok någon gång så varför inte :)

1 kommentar:

Dessie sa...

Tack för du tog dig tid att göra det ;D Haha, hörrö! det var inte bara bimbosar med i Big brother, fanns många som var riktigt kloka och energiska med.
Hoppas verkligen kissen kryar på sig också, du får lägga upp lite mer bilder tycker jag, du är en av de bästa lärarna någonsin =) ta hand om dig !