söndag 9 november 2008

Familjesporten!

Med trasig menisk blev det inga fler turer till motionsspåret för familjen Stare i år.

Cykla, det är vad läkaren säger att jag ska göra...."visst hade du en motionscykel?"

Jo då....det var ju den där motionscykeln med playstation kopplat till....den som gör att man kan trampa igång farten åt racerspelfigurer.

Idag blev det ca 20 minuter racertävling mot Jonas.....

Gud vad jag ser laidback ut på bilden...det är jag inte! Jag trampar som en besatt...

Mammans lilla blåa älva mot Pappans coola lila skejtarkille.

Det finns sporter där det är tillåtet att ta ut sina frustrationer på motståndaren så mycket som i "playstationcykel" :)

Små små bomber placeras listigt ut, gömda bland pengarna han vill ha på banan eller hööööögst uppe på den jättesvåra branten där han i alla fall kör av hela tiden *woahahahahha*

-(Elvira) Mamma, vad din älva skrattar när hon lägger ut sina bomber...
-Jo....det gör mamma på insidan också... *hihihihi*


Fast Jonas vann alla banor i alla fall...kan juh inte spöa honom på farsdag...*harkel* som att jag hade haft en chans att vinna....

Är det inte en lustig slump...om jag och Jonas spelar och jag kommer säg....på 6:e plats av 6 möjliga så kommer han på typ 4:e plats...men spelar han samma spel själv vinner han varje gång....
Antingen är jag så sjukt snygg att han helt tappar koncentrationen bredvid mig....eller så är jag gift med jordens finaste gentleman.

Inga kommentarer: