måndag 24 november 2008

Det finns en kvinna någonstans på försäkringskassan som jag verkligen ÄLSKAR!!!!!

Ringde idag och tänkte, kanske kan städa huset eller ta en sväng runt månen medan jag väntar i telefonkö.....slogs fullkomligt till marken av:

"Den väntade kötiden är 1 minut, du har plats 16 i kön, just nu är vi 79 handläggare som arbetar för att hjälpa dig"

och hjälpa mig gjorde dom....inte nog med att hon svarade på mina frågor, hon påpekade att jag missat att anmäla 4 dagar = 1760 kr och hon lovade att de numera inte alls har 30 dagars handläggningstid på för sent inlämnade försäkringslappar från dagis utan att pengarna kommer i nästa vecka...inte nog med det....hon muntrade upp mig med att om vi hade 6 lappar hemma så hade hon i vart fall 5 och det bara på två småbarn.

Du där ute i telefonsvareriet på FK jag älskar dig innerligt för att du faktiskt "arbetade för att hjälpa mig"

Inga kommentarer: