torsdag 1 november 2007

Min nya leksak.

Jag har hittat en ny leksak i livet och jag har lyckats få den att funka också...

Jag upptäckte snabbt att i Sverige går vi på studieförbund och lär oss saker och ting, ingen skulle ens få för sig att lägga ut en kurs på nätet för att på så sätt stilla inlärningshungern för den som inte orkar anmäla sig till kurser och vänta in vårterminen.

Det förhåller sig dock inte riktigt på samma sätt på andra sidan Atlanten och ganska omgående hittade jag en grundkurs med animerade bilder och tips och råd. Underbart med människor som vill visa andra vad dom kan och visa hur duktiga dom är på att visa det *smile* Resultatet blev hur som helst en liten bit enkel spets som jag känner mig omåttan stolt över.

De svenska siterna bidrog med ett guldkorn.
Här hittade jag vackra vackra alster av "Ilsefin" och genast ville jag inte bara knyppla jag fick lust att lära mig att sticka också.

Inga kommentarer: