måndag 15 oktober 2012

När Alma fyllde år hittade jag det.....Sylvanian Regency....jordens största och mest pampiga dockhus...med kristallkrona och allt :)

Heltenkelt när Alma fyllde år gjorde jag det där klassiska som säkert alla föräldrar gör någon gång...

Jag köpte det som JAG hade velat ha :) när jag var liten.
Som tur var slog det väl in och är också det som Alma ville ha när hon var liten :) 




Igår när jag nattade henne fick jag en guidad tur genom huset som det var inrett för dagen :)
Ååååh det kliar i dockhusfingarna....vilka roliga saker hon har :) 

-Här är badrummet...kolla han sitter på toa....
-Det här då....? Där allt står huller om buller? Är det en tvättstuga...?
-Nej...det är vinden....kolla dom har ställt upp allt sitt smink i en korg, titta här
:) -gullunge!...varför ligger det här lilla barnet på golvet och inte i sängen...
-Han sover över...hon som bor här är i vardagsrummet fortfarande...här!

Ååååh mamma vill också leka :) 




Inga kommentarer: