lördag 27 augusti 2011

Min snygga och.... unga pojkvän

Jag har i flera år haft ett uttryck
"Jo men typ när jag blir 40...."
vilket i alla lägen betytt ungefär:
"du vet när jag är hundra år och på väg att snart dö"

Det är ett uttryck som passar ganska jättedåligt när ens sambo och fästman är
typ "på väg att snart dö" plus 2 år.

Jag får lite bita mig i tungan gång efter annan.....men det smiter ut ändå, oftare än jag vill
och han tittar på mig, varje gång....

Så idag händer det igen....som ett skämt om våra respektive olater...
Jag lovar Göran
att han ska få i present
när han fyller typ 40
att jag ska sluta skala morötter rakt ned i diskhon över befintlig disk. :D
....så inser jag vad jag sagt och lägger till...
eeeh..du ska få det jätte i efterskott

Men nu hör Alma det...

-Va är Göran 40?
-Mmmm han är 42...(snart i alla fall)
-Är han??!! Han ser ut som han är 30

Åååh vilken Save...tack Alma :)

Inga kommentarer: