onsdag 3 november 2010

Lgr11

Vi har haft två helt underbara dagar på jobbet. Två dagar som verkligen laddat batterierna och inspirerat och motiverat på alla sätt som går. Det är sällan föreläsningar griper tag om en i flera timmar oavbrutet, det är sällan planeringsjobbet är så läckert att man inte egentligen vill sluta ens när dagen är över och det är dags att gå hem.

Tankarna bara fortsätter att snurra.

Älskar den nya läroplanen.

Så härligt att få välkomna den i sitt liv på en så fantastisk skola, inga negativa gnäll, inget spjärn hördes alls. Helt otroligt!!
Lyckan bubblar över i mig och idag är det inte bara för att Göran kommer hit, idag är det också över insikten om vilket fantastiskt jobb jag har och hur mycket jag älskar det jag gör och hur mycket jag vill bli bättre och bättre på det jag gör.



Inga kommentarer: