lördag 18 juli 2009

Är nog dags att introducera lite med finboende :)

For med Alma en sväng till stan idag...

-Mamma, vad är det där, är det en ridskola?
-Nej, det är ett hästhotell, man kan lämna in sina hästar där om man ska bort tror jag.
-tihii
-Jo men det finns för hundar också, hundpensionat.
-Finns det för katter?
-Jag vet faktiskt inte...
-Men det finns för människor, kan inte vi åke till ett hotell, jag minns när vi var det!...jag var 3 år!
-Ööööh jag tror faktiskt inte du har bott på hotell....
-Jo, det där STOOOORA fina inne i stan, jag hade min gula klänning på mig!

-Hmmm, jag kommer verkligen inte ihåg det...

-Det var så roligt, nästan som i skolan och man fick leka med lego och allting!

-Aaaah du menar när vi var iväg med kyrkan? till kolmårdsgården!


1 kommentar:

Anonym sa...

Va mys det va!

KRAM, Karin