onsdag 28 januari 2009

Jag blev så inspirerad av Betsys inlägg om hennes veckomeny.

Jag gör veckomenyer hela tiden men blir så tråkad av det att jag sällan eller aldrig lagar det som står på dem *smile*

Faktiskt inte en enda gång sedan jag skrev menyn i förra veckan har vi ätit det som står.

Med på Betsys lista fanns ett recept från Arla Kycklingklubbor med dipp Det lät himla gott och barnvänligt men framförallt.....enkelt!
Då insåg jag det....enkelhet saknas på min meny, enkelhet och fisk :)

Vad hittar jag på Arlas hemsida? Jo förslag på veckomenyer efter tema...naturligtvis fanns en flik med "Snabba".
Med på veckans recept hittade jag en storfavorit i det Stareska hushållet Köttfärsbiffar med pepprig sås

Jag tror att jag ska börja ta lite inspiration från Arla....recept på fisk hade de ju också....

Inga kommentarer: