lördag 1 mars 2008

Melodifestivalen och Vilgot byter skepnad

Det blev ingen klänning för Vilgot till Melodifestivalen idag, istället har han vattkoppsprickar på hela kroppen :(

Han verkar inte lida av det själv, ännu, även om han kliar sig i håret en hel del. Både ryggen och magen är fulla av prickar. Det är just typiskt efter flera sjukveckor hemma, men sånt är livet.

Jag baxnade lite när jag kom till dagis i onsdags och det satt en stor skylt om vattkoppor på dörren....fast jag tröstade mig att vi ju redan haft det...eller hur.....den jag var mest "säker" på att han haft det var just Vilgot...är det nu jag blir hemma i en månad då?

Johanna är på besök, det måste jag också skriva om, utan tvekan stor orsak till att Vilgot är så glad och busig fast han är sjuk. Dom har skojat och busat hela kvällen, dom är så söta :)Usch....nu såg jag det igen....jag har tänkt på det nu ett par hundra gånger....jag måste tvätta min soffklädsel....

Inga kommentarer: