torsdag 9 augusti 2012

Hejsan jag ringer från SIFO

-Vi ställer några frågor om livsstil just nu i hela Europa. Om du ser tillbaka på din senaste månad....kan du då svara på följande...


-Har du under den gångna månaden:

Rökt?
Nej....
Gått på bio?
Ja....
Gått på restaurang?
Ja....
Tränat på gym?
Ja!... FAKTISKT!!! :)  *stolt*
Druckit alkohol?
Nej....

-Ja tyvärr ....då ser jag på min dator här...att du INTE tillhör den grupp vi vänder oss till....

-Hahahaha, för att jag är FULL för sällan? 

-Eeeh va? 

-För att jag inte är berusad tillräckligt ofta ??

-Haha...eeeh nej...för att du inte röker.....förresten...finns det någon annan i huset just nu som röker som jag kunde prata med....

-Det hoppas jag VERKLIGEN inte :D

-??

-Samtliga är under 11 år....kan ju inte garantera någonting......men hoppas kan man....

Hon skrattade fortfarande när hon lade på luren....



I aim to please.....

Inga kommentarer: