söndag 11 september 2011

Vår alldeles egen måne....

Så börjar vi komma i hamn då. Igår körde vi de sista två lassen med saker från lägenheten. Tack vare Inger och pappa är den nästan färdigstädad och vi kan bara ta det lugnt nu fram till vi vet att någon annan ska flytta in efter oss.

Jag sitter och bloggar i världens kaos. Var ska vi ha allt?

Jag hoppas att vi får det mesta på plats under dagen, skulle vara skönt att bara få finnas sen, skulle bli skönt att bara få sitta i hängmattan och hålla om varandra till ljuset från gatlyktan...
Som inte ser ut som en måne
ens när man kisar med ögonen,
men ändå får vara det åt oss.

Det har varit en ruggigt jobbig flytt, jag tror jag ska bo här tills jag blir så dement att inte ens hemtjänsten orkar med mig längre :D
(inte inplanerat direkt jättesnart)
(fastän Natta påminde mig om att jag snart (3 år) fyller jämnt)
;P

Nu återstår Görans saker i Stockholm...
och en hel lägenhet i Luleå som vill flytta hit vad det lider.
Saknar Görans Ivarhyllor...har enorma planer för dem :)

Inga kommentarer: