fredag 28 augusti 2009

Lyckan är....en lyckokaka :)

Jag är sjuk.....
det är inte bra när "sjuk" sammanfaller med "veckohandla".

Det är ett under att jag tog mig hem levande från jobbet....
handla...det var liksom lite överkurs...
Slängde i ett paket färska kycklingklubbor som snabb middag
men slutade ändå med en nota på 600 kr takeout från kina....

Först kände jag mig lagom onödigt lat.....men när vi på vägen hem hamnade i:
"vi tänkte bara reparera bron, sedan tänkte vi inte mer" -vägbygget på E4:an
i 20 minuter
Då var det lite nice att sitta där i bilen och sleva i sig friterad kyckling med sötsursås.

Barnen tyckte det var heeeejdlöst roligt med mammas improviserade:
"drive in" servering.
"Konichiwa....Vad får det lov att vara"
(ja okej jag vet att det är japanska men man har ju gränser på sina ordförråd.)

Inga kommentarer: